زندگینامه
اکثریت قریب به اتفاق بازاریابهای اپلیکیشن عمدتاً روی تکنیکها و اقدامات بازاریابی اپلیکیشن پس از راهاندازی تمرکز میکنند در حالی که کاملاً در کمپین قبل از راهاندازی غایب هستند. این امر مانع از ایجاد وزوز و هیپ در زمان راهاندازی برنامه میشود. همانطور که برنامه را راه اندازی می کنید، تعداد قابل توجهی از مردم باید مشتاقانه منتظر برنامه شما باشند و این مستلزم تلاش های بازاریابی طولانی است که منجر به رویداد راه اندازی برنامه می شود. برای ایجاد سر و صدا و هیاهوی پیش از راهاندازی در مورد برنامه، یک شرکت توسعهدهنده اپلیکیشن موبایل مجموعهای از گزینههای بازاریابی مانند کمپین رسانههای اجتماعی، تبلیغات موتورهای جستجو، تبلیغات ویدیویی، کمپینهای ایمیل و غیره را در اختیار دارد. جدا از گزینههای آنلاین، میتوانید با گزینههای بازاریابی سنتی مانند تبلیغات در فضای باز، تبلیغات چاپی، تبلیغات رسانهای و رویدادهای تبلیغاتی به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.
شرکت اونوم
طراح وب، تصویرگر
گروه رسانه
عکاس، طراح رابط کاربری
شرکت تورکس
طراح حرکت، تصویرگر
نیمبوس 2000
برنامه نویس PHP، عکاس
موبایل
توسعه
پوشیدنی ها توسعه
مهارت های سخت
همانطور که یک کسب و کار خرده فروشی در زندگی واقعی نه تنها به دلیل ارائه محصولاتش بلکه به دلیل خدمات، پشتیبانی و مشتری پسند بودن به یاد می آید، برنامه ای که یک سیستم پشتیبانی مشتری مفید را برای کاربران ارزشمند خود ارائه می دهد از کشش و تعامل بیشتری نسبت به سایرین برخوردار است. برنامه ها برندهای بزرگ در سراسر جهان به دلیل پشتیبانی و خدمات مشتری پسندشان از قدردانی و محبوبیت برخوردارند.